SEO copywriting
We współczesnym świecie komunikacja między ludźmi w dużym stopniu bazuje nie na słowie mówionym, ale na krótkich wiadomościach tekstowych. Posługujemy się e-mailami, wiadomościami SMS czy informacjami przekazywanymi za pośrednictwem portali społecznościowych lub komunikatorów internetowych.
Nic więc dziwnego, że sfera szeroko pojętego Internetu także bazuje na słowie pisanym, które jest wykorzystywane właściwie wszędzie. Z tego zapotrzebowania na różnego rodzaju teksty, treści i artykuły narodził się najpierw copywriting, a później – wraz z rozwojem tematu pozycjonowania – SEO copywriting.
SEO copywriting jest dziedziną pisarstwa polegającą na konstruowaniu wszelkiego rodzaju tekstów użytkowych służących pozycjonowaniu stron www. Jest to więc przede wszystkim tworzenie precli (tekstów preclowych), tekstów zapleczowych, artykułów z synonimami przeznaczonych pod mieszarki oraz opisów do katalogów. Można śmiało powiedzieć, że bez rozwiniętego SEO copywritingu samo pozycjonowanie legalnymi, skutecznymi i tanimi metodami byłoby właściwie niemożliwe.
Usługa SEO copywritingu skierowana jest szczególnie do pozycjonerów, którzy zajmują się podnoszeniem i normowaniem pozycji naszej strony w wyszukiwarkach internetowych. Równie dobrze jednak idealnie zaspokaja on potrzeby osób, które same chcą spróbować swoich sił w pozycjonowaniu np. za pomocą katalogów stron lub blogów pressell page. Przede wszystkim jednak SEO copywriting ma swoje odbicie w tworzeniu ofert sprzedażowych i marketingowych – tekst tworzony przez SEO copywritera posiada wszystkie wymogi artykułu akceptowanego przez wyszukiwarki i roboty Google, jest unikalny, wartościowy i konkretny.
Jeśli potrzebujesz tekstów perswazyjnych, przemawiających do odbiorcy, tekstów merytorycznych, krótkich i zwięzłych, to usługa SEO copywritingu zdecydowanie jest przeznaczona właśnie dla Ciebie. Warto zapytać też, dlatego SEO copywriting jest aż tak ważny i istotny oraz dlaczego warto skorzystać z jego oferty. Przede wszystkim chodzi tu o nasz obraz w Internecie – dobre jakościowo teksty preclowe czy zapleczowe są szybkiej akceptowane przez wyszukiwarki i ich algorytmy, co w ogromnym stopniu wpływa na proces pozycjonowania. Unikalne opisy do katalogów gwarantują, że wpisy te zostaną zaakceptowane, a nasza witryna zyska kolejne cenne linki zwrotne. Dobrze skonstruowane, merytoryczne zaplecza pozycjonerskie z ciekawymi i pomocnymi tekstami spowodują, że zwiększy się ruch na naszej stronie.
W dzisiejszym świecie pozycjonowania słabe zaplecza, na których brak merytorycznych i unikalnych tekstów – a więc tych najlepiej odczytywanych przez roboty wyszukiwarek, zwyczajnie nie spełniają swojego zadania. Obecnie liczy się jakość, unikalność oraz przydatność tekstu, który kierowany jest do użytkownika i prawdziwego człowieka, a nie mechanizmów i algorytmów Google.